חדש בלאומית

החזרים דיגיטליים מלאומית

מעטים הם האנשים שלא נאלצו להתמודד עם בירוקרטיה מורכבת ובלתי נגמרת, במיוחד כשמדובר על קבלת החזרים כספיים מגורמי שירות. אנחנו מוצאים את עצמנו מתרוצצים, ממלאים עוד טופס, ממציאים עוד מסמך… אנחנו מועברים ממשרד אחד למשנהו, מדברים עם אינספור אנשים ונתקלים בקירות אטומים רבים, בדרכנו לקבל חזרה כסף שלנו, כסף שמגיע לנו.

חדש ובלעדי ללקוחות לאומית! החזרים כספיים על מגוון בדיקות, טיפולים והתייעצויות, ישירות לחשבון, תוך 5 ימי עסקים, וללא כל צורך להגיע למרכז הרפואי.

לקוחות לאומית זכאים להחזרים כספיים בגין הוצאות כספיות על מגוון רחב של שירותים רפואיים, ביניהם התייעצות עם מומחה, טיפולים ושלל בדיקות שונות. בעבר, על מנת לקבל את ההחזר הכספי היה צורך לגשת למרכז הרפואי, למלא טפסים, להגיש מסמכים ולהמתין לקבלת האישור. כיום, בזכות המהפכה הדיגיטלית של לאומית, הלקוחות יכולים להגיש את הבקשה להחזר כספי דרך האפליקציה של לאומית ולקבל את הכסף חזרה ישירות לחשבון הבנק עד חמישה ימי עסקים.

"אנו מאמינים שחייבים לרתום את העולם הדיגיטלי על מנת לאפשר ללקוחותינו מקסימום שירותים תוך מינימום מאמץ", אומרת שרית יופה, מנהלת חטיבת הלקוחות בלאומית. "אנחנו מתקרבים בצעדי ענק למצב בו כל ההליכים הבירוקרטיים יוכלו להיעשות דרך האפליקציה של לאומית או דרך האתר, בלחיצת כפתור פשוטה".

שירות זה מצטרף לשלל שירותים דיגיטליים כגון התכתבות עם הרופא האישי של הלקוח (משפחה וילדים), זימון תורים, חידוש מרשמים, קבלת תוצאות מעבדה ועוד, אותם ניתן לקבל דרך אפליקציית לאומית או דרך "תיק הבריאות שלי" באתר. "הפעלת השירותים הדיגיטליים פשוטה, וניתן לבצע אותה מכל מקום ובכל שעה, בלי טרטור, ללא מאמץ ומבלי לבזבז זמן יקר", מסכמת יופה.

עדיין לא הצטרפתם לשירותים הדיגיטליים של לאומית? לחצו על הקישור למידע נוסף.